niedziela, 15 kwietnia 2012

Dla Patrycji (Niall)

Dobra, jednak nie kasuje bloga, bo ktoś czyta jednak xd, to zaczynamy  :
Niall to twój chłopak, mieszkałaś razem z całym zespołem w Londynie, wprowadziłaś się do niech, ponieważ chodziłaś do wymarzonej uczelni. Wieczorem, kiedy leżeliście z Niallem na łóżku :
N: kochanie, kiedy będzie nasz pierwszy.. - nie dokończył, bo ty rozpinałaś mu guziki od koszuli.
Niall nic nie powiedział, i uśmiechnął się tylko, wtedy zdjął Ci bluzkę, odwróciłąś się do niego tyłem, i próbował rozpinać Ci stanik.. robił to tak niezręcznie, więc zaczełaś się śmiać :
T: haha daj, ja to zrobie. - mówiąc to odpiełaś dwoma rękami bez problemu swój stanik.
Kiedy już byłaś pół goła, niall przejechał palcem po twoich sutkach, i momentalnie stwardniały, zaczął lizać je językiem, gryźć je, co Cie mocno zabolało.
-aaauaa ! - krzyknełaś.
N: oj przepraszam Patrycja, będę ostrożniejszy..
T: no mam nadzieje - uśmiechnełaś się.
Przejechałaś palcm po jego klacie, co go jeszcze bardziej podnieciło.
Wtedy zdjął swoje bokserki, i ujrzałaś dłuugiego żylastego przyjaciela Nialla.
Zdjełaś swoje majtki, i ostrożnie połorzyłaś się na łóżku, byłaś już cała goła.
-kochnie, nie denerwuj się. - powiedział Niall z przejęciem.
Podszedł do Ciebie, i lekko wszedł w twoją pochwe swoim penisem.
-aaaaaau - wrzasnełaś.
pchał z początku powoli, potem coraz szybciej, i wkoncu, straciłaś dziewictwo z Niallem.
Z waszego pokoju dobiegało skrzypienie łóżka, a w domu byli wszyscy, więc zaciekawieni chłopcy przez chwile przysłuchiwali się całemu zdarzeniu, i postanowili zroibić wam niezły żart, otworzyli drzwi na oścież, i jak gdyby nic weszli, i się mocno zdziwili..a potem uciekli, przyłapali was, a wy zrobiliście miny *WTF?!*
Troche skrępowani, poszliście zamknąć drzwi, potem Niall Cię namiętnie pocałował, i powróciliście do pieszczot..
KONIEC.
CO JA PISZĘ ?! XD 

4 komentarze:

  1. hahh! zarąbiste! ;D chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah "bo ktoś to jednak czyta" hahaah zaszczeliłaś mnie tym xD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhahah :)) podoba mi się ♥ NIALLER xD

    OdpowiedzUsuń
  4. haha Kocham . napisałaś : Co ja piszę ? , a ja odpowiadam : moją historie z Nialle ;**

    OdpowiedzUsuń